Na podstawie art. 31 i art 33 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2020 r. poz. 713, z póżn.zm) oraz art 14 ust. 1,art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 r. poz. 1062)
Koordynatorem do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Stare Babice został wyznaczony:
Pan Dariusz Michalski - Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej
Pan Marcin Szepielak -Koordynator biura Tele-Informatycznego jako osobę wspomagającą Koordynatora w zakresie dostępności cyfrowej.
Do zadań Koordynatora w szczególności należy:
1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Stare Babice,
2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
3. monitorowanie działań Urzędu Gminy Stare Babice w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
4. przedstawienie Wójtowi Gminy Stare Babice bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizacji zadań,
5. sporządzenie raportu zbiorczego o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt
Dariusz Michalski - Koordynator do spraw dostępności
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.