Dane zawarte w prowadzonych rejestrach i ewidencjach udostępniane są w siedzibie Urzędu Gminy na wniosek zainteresowanego podmiotu.
Informacje udziela pracownik prowadzący dany rejestr bądź ewidencję z zastrzeżeniem informacji, których udostępnienie podlega ograniczeniu w zakresie i na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie innych tajemnic ustawowo chronionych.

WYKAZ REJESTRÓW I EWIDENCJI

Referat Organizacyjny, Prawny i Kadr:

1.     Rejestr Zarządzeń Wójta Gminy

2.     Rejestr skarg i wniosków

3.     Centralny Rejestr Umów

4.     Książka kontroli

Referat Wspólnej Obsługi Jednostek:

1.     Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

2.     Wykaz dziennych opiekunów

Referat Ochrony Środowiska:

1.     Rejestr podmiotów świadczących wywóz odpadów płynnych

2.     Rejestr podmiotów świadczących wywóz odpadów stałych

3.     Rejestr działalności regulowanej

4.     Ewidencja zezwoleń na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków

Biuro Obsługi Rady Gminy:

1.     Rejestr Uchwał Rady Gminy

2.     Rejestr skarg i wniosków

3.     Rejestr petycji

4. Wykaz radnych

5.     Rejestr jednostek pomocniczych

6.     Zbiór przepisów gminnych

7.     Rejestr interpelacji i wniosków radnych

Urząd Stanu Cywilnego i Ewidencji Ludności:

1.     Rejestr mieszkańców

2.     Rejestr wyborców

3.     Rejestr wydanych dowodów osobistych

Referat Podatków i Ewidencji Działalności Gospodarczej:

1.     Rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

Referat Zamówień Publicznych:

1.     Rejestr zamówień publicznych

Inspektor ds. zarządzania kryzysowego, obronnych i obrony cywilnej:

  1. Lista stawiennictwa osób do kwalifikacji wojskowej z Gminy Stare Babice.
  2. Rejestr kobiet urodzonych  w …………… roku  (osoby które kończą w danym roku 18 lat) objętych rejestracją w Gminie Stare Babice.
  3. Rejestr mężczyzn urodzonych w …………… roku  (osoby które kończą w danym roku 18 lat) objętych rejestracją w Gminie Stare Babice.
  4. Ewidencja osób podlegających reklamowaniu od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej.
  5. Wykaz osób o nieuregulowanym stosunku do obowiązku służby wojskowej.
  6. Rejestr wydanych decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń osobistych.
  7. Rejestr wydanych decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń rzeczowych.
  8. Ewidencja osób przeznaczonych do pełnienia  służby w obronie cywilnej

Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych:

  1.  Wykaz  wydanych zaświadczeń stwierdzających odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
  2. Wykaz osób posiadających uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych.
  3. Wykaz pracowników Urzędu Gminy, kierowników jednostek organizacyjnych gminy, osób  zarządzających i członków organu zarządzającego gminną osobą prawną, którzy złożyli oświadczenie o stanie majątkowym  w ……roku.