Data posiedzenia:
2023-12-14

Status:


Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie sesji.
2. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmiany porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z LXV sesji Rady Gminy.
4. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wydatków budżetowych, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2023.
5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Stare Babice na 2023 rok.
6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Stare Babice na lata 2023-2040.
7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Stare Babice na lata 2024-2040.
8. Rozpatrzenie projektu budżetu Gminy Stare Babice na 2024 rok.
9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie sieci publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez gminę Stare Babice.
10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przedłużenia realizacji Modułu II Programu „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2024.
11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Stare Babice do realizacji rządowego programu wspierania rodziny „Asystent rodziny w 2023 r.” w Gminie Stare Babice.
12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie dopłat do taryfy dla zbiorowego odprowadzania ścieków.
13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w różnych częściach gminy Stare Babice – etap II.
14. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian statutu Gminy Stare Babice.
15. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalania zasad otrzymywania diet dla sołtysów.
16. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie powołania zespołu ds. wyboru ławników.
17. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie upoważnienia do zasięgnięcia od Komendanta Stołecznego Policji informacji o kandydatach na ławników.
18. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
19. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.
20. Wolne wnioski i informacje.
21. Zakończenie obrad.


Uwagi: