3 listopada 2020 r. - godz. 13:00 - XXIV zdalna sesja Rady Gminy
Data posiedzenia: 2020-11-03
Status:
Porządek posiedzenia: 1. Otwarcie sesji. 2. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmiany porządku obrad. 3. Przyjęcie protokołu z XXXIII sesji. 4. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nadania nazwy gminnej drodze publicznej położonej we wsi Babice Nowe. 5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nadania nazwy gminnej drodze publicznej położonej we wsi Stare Babice. 6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego programu opieki nad zabytkami Gminy Stare Babice na lata 2021-2024. 7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie programu współpracy Gminy Stare Babice z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2021. 8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie dopuszczenia zapłaty należności, stanowiących dochody budżetu Gminy Stare Babice instrumentem płatniczym. 9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości oraz wprowadzenia zwolnień z tego podatku na terenie Gminy Stare Babice. 10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian w Uchwale Budżetowej Gminy Stare Babice na 2020 rok. 11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Stare Babice na lata 2020-2032. 12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia podtrzymanego przez sołtysa wniosku Sołectwa Borzęcin Mały dotyczącego przeznaczenia środków funduszu sołeckiego na rok 2021. 13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przekazania skargi do rozpatrzenia według właściwości. 14. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie podtrzymania stanowiska w sprawie skargi na działalność Wójta Gminy Stare Babice. 15. Rozpatrzenie uchwały w sprawie w sprawie pozostawienia petycji bez rozpatrzenia. 16. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyróżnienia osoby szczególnie zasłużonej dla Gminy Stare Babice. 17. Zapoznanie radnych z protokołem z kontroli komisji Rewizyjnej. 18. Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych oświadczeniach majątkowych przez radnych. 19. Informacja Wójta o złożonych oświadczeniach majątkowych przez osoby zobowiązane ustawą do składania oświadczeń majątkowych. 20. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym. 21. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym. 22. Wolne wnioski i informacje. 23. Zakończenie obrad.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.